Lähitukipalvelussa helpotamme työntekijöidesi arkea ja vähennämme ongelmatilanteissa menetettyä työaikaa. Asiantunteva tiimimme auttaa niin paikan päällä kuin puhelimitse. Käytämme myös ennakoivia itsepalvelutyökaluja sekä etätukea, joiden avulla vastausaikaa voidaan parantaa. Me palvelemme selvällä suomen kielellä, tarvittaessa myös englanniksi. Palvelukeskuksemme sijaitsee Suomessa.

Palvelukokonaisuuteemme kuuluu:

  • Service Desk –palvelu
  • Lähitukipalvelut
  • Itsepalveluportaali

Hallitsemme häiriöitä ja ongelmia, teemme muutoksenhallintaa sekä konfiguraatioiden ja tietojen hallintaa. ICT-tukipalvelumme laajuus ja palvelutasot sovitaan aina asiakaskohtaisesti, tarpeen mukaan. 

Häiriöiden hallinta palauttaa palvelut normaaleiksi mahdollisimman pian pyrkien minimoimaan haittavaikutukset liiketoiminnalle. Muutoksenhallinnassa käsitellään muutospyyntöjä IT-infrastruktuuriin ja pyritään minimoimaan liiketoiminnalle aiheutuvat haittavaikutukset. Konfiguraatioiden ja tietojen hallinnassa ylläpidetään tietoja, jotka liittyvät laitteisiin ja toimintoihin varmistaen niiden käytettävyyden ja ajantasaisuuden. 

Service Desk

Service Desk on palveluidemme keskitetty asiointipiste. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla, pikaviestimillä tai itsepalveluportaalin kautta. Osaava tiimimme auttaa esim. loppukäyttäjän työaseman, mobiilipäätelaitteiden ja tulostimien ongelmanhallinnassa, käyttäjätilien hallinnassa tai järjestelmien ja sovellusten etäasennuksessa.  

Hallinnoimme tukipyyntöjä ITIL-pohjaisilla ISO20000 sertifioiduilla prosesseilla ja ratkaisemme mahdollisimman monia pyyntöjä ensimmäisen kontaktin aikana. Tarvittaessa annamme pyynnöt eteenpäin asiantuntijatiimeille. Käytämme myös etäkäyttötyökaluja, jotka nopeuttavat ongelmien ratkaisua turvallisen yhteyden avulla. Päivystämme tarvittaessa 24/7.

Lähituki asiakkaan tiloissa

Tarjoamme myös lähitukea, jolloin asiantuntija on käytettävissänne omissa tiloissanne sopimuksen mukaan. Kaikkea ei voida ratkaista etänä, jolloin paikan päällä annettava tuki auttaa, Service Deskin asiantuntijoiden tukemana. 

Palvelupyyntöjen hallinta

Palvelupyyntöjä hallitaan palvelunhallintajärjestelmän kautta. Pyyntöjä voidaan lähettää, seurata ja muuttaa itsepalveluportaalissa. Portaalin kautta palvelupyyntöjen tilaa ja prioriteettia voi myös seurata. 

Palvelu toimitetaan sovittujen palveluaikojen ja saatavuustasojen mukaisesti. 
 

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä
Janne
ja muut asiantuntijamme ovat valmiina vastaamaan.
janne-niskanen

Hekin luottavat meihin