Service Desk on palveluidemme keskitetty asiointipiste. Osaava tiimimme auttaa esim. loppukäyttäjän työaseman, mobiilipäätelaitteiden ja tulostimien ongelmanhallinnassa, käyttäjätilien hallinnassa tai järjestelmien ja sovellusten etäasennuksessa.

Datacenter Finlandin Service Desk -palvelu tarjoaa kaikki tukipyyntöpalvelut samasta paikasta. Asiakkaanamme sinun ei tarvitse tietää kuin yksi osoite, johon osoitat tukipyyntösi
 

Otamme kaikki pyynnöt vastaan ja arvioinnin jälkeen ratkaisemme pyynnöt joko suoraan Service Deskissä tai ohjaamme ne tarvittaessa eteenpäin toiselle asiantuntijatiimille. Hallinnoimme tukipyyntöjä ITIL-pohjaisilla ISO20000 sertifioiduilla prosesseilla ja ratkaisemme mahdollisimman monia pyyntöjä ensimmäisen kontaktin aikana. Vastaamme tukipyyntöihin ymmärrettävästi suomeksi, eikä sinun asiakkaana tarvitse tuntea IT:tä ymmärtääksesi asian etenemisestäKäytämme myös etäkäyttötyökaluja, jotka nopeuttavat ongelmien ratkaisua turvallisen yhteyden avulla. 

Helppo ja luotettava yhteyspiste säästää resurssejasi tuottaviin asioihin ja liiketoimintasi kehittämiseen. Service Desk antaa apua esimerkiksi työaseman ja sen sovellusten asennuksiin ja muokkauksiinmobiililaitteiden ja tulostimien ongelmanhallintaankäyttäjätilien hallintaan tai päätelaitteiden palautusten hallintaan

Service Desk –palvelun asiakkaana saat:

• ITIL-pohjainen ja ISO20000-sertifioitu tukipyyntöpalvelun yhdeltä luukulta
• Ongelman ratkaisun lähtökohtaisesti heti ensimmäisellä yhteydenotolla



Service Desk-palvelee arkisin kello 8-17 tai laajennetulla palveluajalla erillisen sopimuksen mukaan. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla, pikaviestimillä tai itsepalveluportaalin kautta. 

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä
Jussi
ja muut asiantuntijamme ovat valmiina vastaamaan.
DCF_JussiSafonoff

Hekin luottavat meihin