Service Desk on palveluidemme keskitetty asiointipiste. Osaava tiimimme auttaa esim. loppukäyttäjän työaseman, mobiilipäätelaitteiden ja tulostimien ongelmanhallinnassa, käyttäjätilien hallinnassa tai järjestelmien ja sovellusten etäasennuksessa.

Hallinnoimme tukipyyntöjä ITIL-pohjaisilla ISO20000 sertifioiduilla prosesseilla ja ratkaisemme mahdollisimman monia pyyntöjä ensimmäisen kontaktin aikana. Tarvittaessa annamme pyynnöt eteenpäin asiantuntijatiimeille. Käytämme myös etäkäyttötyökaluja, jotka nopeuttavat ongelmien ratkaisua turvallisen yhteyden avulla. Päivystämme tarvittaessa 24/7. Tavoitat meidät puhelimitse, sähköpostilla, pikaviestimillä tai itsepalveluportaalin kautta. 
 

Jätä yhteystietosi niin olemme sinuun yhteydessä
Janne
ja muut asiantuntijamme ovat valmiina vastaamaan.
janne-saarimaki

Hekin luottavat meihin