Ylläpitopalvelu

Ylläpitopalvelut DataCenter
Ylläpitopalvelu
Kaikkiin myymiimme konesalipalveluihin liittyy kiinteänä osana myös oman asiakaspalvelumme sekä järjestelmäkonsulttien palvelut. Asiakaspalvelun henkilöstö on talomme omaa henkilökuntaa, joka parantaa merkittävästi palvelun asiantuntijuutta sekä asioiden nopeaa etenemistä. Vuosittain toteutettavassa asiakastyytyväisyystutkimuksessa nousee esiin asiakkaidemme korkea tyytyväisyys omaa asiakaspalveluamme – Service Deskiä kohtaan.

Service Deskimme palvelee asiakkaita arkisin klo 08.00-17.00 sekä sähköpostitse: tuki(at)datacenter.fi että puhelimitse: 010 397 8001.

Asiakaspalvelumme kyky palvella asiantuntevasti ja asioiden nopea ratkaisukyky on korkealla tasolla. Oman Service Desk -palvelumme henkilöstön asiantuntemus on laaja-alaista ja ymmärrys konesaleista kiitettävää. Henkilöstön alhainen vaihtuvuus varmistaa, että asiakkaan ympäristön tuntemus on korkealuokkaista.

Kaikki Service Deskimme työntekijät ovat palveluidemme asiantuntijoita ja koulutus on jatkuvaa, nimenomaan tekninen koulutus. Suurin osa työpyynnöistä ratkaistaankin heti ensimmäisellä yhteydenottokerralla Service Deskissä.

Service Deskimme käyntikortti on nopeus ja erinomainen asenne. Suoraviivainen, nopea ja tehokas palvelu ovat tyytyväisen asiakkaan palvelulle elinehto. Parhaimmillaan asiakas saa ratkaisun lähettämäänsä työpyyntöön viidessä minuutissa.

Tutustu myös ladattaviin oppaisiimme

 

Lue lisää vastaavista palveluistamme!

Valvontapalvelut

Etävarmistus

Virtuaalisali

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä, asiantuntijamme auttavat sinua mielellään!

Tommi Nieminen
+358 40 576 2946
Antti Kivalo
+358 50 345 1703
Harri Räty
+358 400 480 864